Skuteczna reklama blogowa i budowanie zasięgów po nowemu

Artykuły sponsorowane

Jedną z form dotarcia do nowych odbiorców jest stosowanie tak zwanych artykułów sponsorowanych, czyli zamieszczanych na cudzych stronach, albo blogach z aktywnym linkiem do naszej oferty. To jeden z lepszych sposobów, ale niesie za sobą pewne ryzyka, to może być dość kosztowne takie zamieszczenie treści na wielu blogach, a poza tym trudna może się okazać własna weryfikacja samego serwisu, na którym planujemy umieszczenie takich treści.

Na szczęście jest na to sposób, platforma która umożliwia taką weryfikację, a także zrzesza blogerów, publikujących tego rodzaju treści. Dołącz jako reklamodawca

Dołącz jako reklamodawca

Artykuły ekspercie

To teksty pisane przez osoby, które mają faktycznie coś do powiedzenia, czyli osoby dobrze znające się na tym, co robią. Także i takie treści warto zamieszczać na cudzych stronach. Można to robić na dwa sposoby, albo w zamian za wzbogacenie cudzej strony o eksperckie treści, wymieniając się treściami, albo traktując takie treści, podobnie do artykułów sponsorowanych, czyli płacąc za ich publikację.

Weryfikacja blogów

To największy problem, zwłaszcza że niektórzy blogerzy działają nie do końca etycznie, nabijając sobie statystyki, a także kiedy nie można sprawdzić danych statystycznych, umieszczonych wcześniej publikacji. To mogłoby znacznie ułatwić weryfikację skuteczności działań i efektywności promocji, na takiej stronie.

Dodatkowe fanpage dla Twojej reklamy

To, że Facebook znacznie “tnie zasięgi” wiadomo jest już od początku tego roku. Większość z nas potrzebuje jednak promocji, także w mediach społecznościowych, bo żeby sprzedawać trzeba się promować. Koszty reklamy nie są jednak małe, a w sezonie ograniczonych zakupów, to dodatkowo okazać się może mało korzystne.

Gdzie dodawać posty?

Śmiało można się promować na grupach o powiązanej tematyce, ale należy dokładnie czytać zamieszczone tam regulaminy, żeby nie dostać bana, poza tym wyświetlanie grup, także zaczyna być mocno ograniczane na FB i to przez samych użytkowników, aby im najważniejsze posty gdzieś nie umknęły.

Reklama na cudzym fanpage

To już dość ciekawe rozwiązanie, zwłaszcza jeśli taki fanpage, posiada spory zasięg. Zwłaszcza jeśli powoduje on zainteresowanie internautów, a cena nie jest wygórowana. Na takiej stronie można korzystnie się zareklamować i to już za kilka złotych. Na szczęście istnieje serwis, który łączy blogerów, z osobami, które planują promować swoje działania w ten sposób, a ponad to umożliwia dokładniejszą weryfikację, tego co mają do zaoferowania poszczególne osoby. Dołącz jako reklamodawca

Dołącz jako reklamodawca

Ruch na stałe na Twoim blogu lub w sklepie

Dzięki zastosowaniu powyższych działań, można nie tylko bardziej zareklamować swoją firmę, markę, albo produkt, ale sprawić, że zwiększy się ruch i to na stałe, a dzięki temu także ilość zamówień, czyli wartość sprzedaży. Najlepiej jest prowadzić własny blog, bo każda nowa treści, to nowy link w wyszukiwarce, a także jakby dodatkowa szansa na sprzedaż. Dzięki temu, można dodatkowo zbudować wizerunek eksperta w swojej dziedzinie, dać się poznać, a także pozyskać zaufanie, co w efekcie znacznie zwiększa sprzedaż.

Własny blog

Prowadzenie własnego bloga, nie jest trudne, zwłaszcza dla osoby, która robi to co lubi, a także posiada już wieloletnie doświadczenie w swojej branży i dzięki temu ma wiele do opowiedzenia na tematy z nią związane. To pomaga znajdować pomysły na kolejne wpisy, a także budować wartość wokół swojej, własnej firmy.

Na początku może się wydawać problematycznie założenie sobie bloga we własnej domenie, albo subdomenie, ale można to już zrobić w pełni automatycznie, kilkoma kliknięciami. Dla chętnych napisałam ebooka wraz ze screenami.

Automatyczna instalacja stron i skryptów” Anita Zielke

!Autoresponder

Kolejną dość istotną sprawą jest pozyskiwanie kontaktów do swoich odbiorców, także takich, którzy jeszcze nic, z naszej oferty nie kupili. Nie znaczy to jednak, że w przyszłości nie zdecydują się z naszej oferty skorzystać, zwłaszcza jeśli dotrą do nich dość ciekawe informacje za pomocą autorespondera.

Taki autoresponder, to prawdziwy skarb, pozwala na pozyskiwanie adresów e-mail, a w panelu tworzy się samodzielnie swoje treści, takie podobne do tych z bloga, które mają za zadanie prezentować nasz wizerunek eksperta. Dodatkowo można w treści umieścić linki do własnego sklepu, a także bloga. Nie chodzi jednak o stosowanie nachalnej reklamy, ale bardziej informowanie, o tym czym się zajmujemy, a także jakie to może przynieść odbiorcy korzyści.

Automat, to genialne!

Taki autoresponder działa automatycznie, czyli wysyła raz dodane treści, także do nowych i zapisujących się użytkowników. Wyobraź sobie coś takiego:

Za oknem, jest piękna, słoneczna pogoda, masz ochotę na urlop, rodzina namawia Cię już na to od miesięcy, ale ze względu na zarządzanie własną firmą, stale to odkładasz, chociaż już nawet Twój organizm domaga się dłuższego relaksu.

Normalnie, to musiałbyś wysyłać odpowiedzi do każdego użytkownika z osobna, nawet jeśli byłoby ich kilkudziesięciu, albo kilkaset, ale mając autoresponder, to raz dobrze ustawiony system działa – pracuje za Ciebie, cały czas przez całą dobę.

Co zyskujesz?

Czas dla siebie i swojej rodziny, czas na rozwijanie własnej pasji, na zajmowanie się tym, co lubisz i co jest dla Ciebie ważne. Poznaj genialny automat

Poznaj genialny automat

Anita Zielke

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *