Jak dojść do nabywcy? Efektywne odmiany reklamy

przez | 11 marca 2023
Czy reklamodawcy odpowiednio znają skuteczne formy reklamy? A może lękają się ryzyka i stawiają na przetestowane sposoby?
Na przestrzeni ostatnich 5 lat pułap wydatków na reklamę typu outdoor w naszej ojczyźnie ulega kurczeniu.

firma - malunek

Autor: Cancillería del Ecuador
Źródło: http://www.flickr.com

Wartość zeszłorocznych wydatków na outdoor w naszej ojczyźnie została oceniona na 599,23 mln zł, co stanowiło mniej więcej siedem % udziału w rynku promocji. Ilość nośników outdoorowych w ostatnich latach trzyma się na analogicznym poziomie, co przy demografii naszego kraju oraz ilości miejscowości o liczbie obywateli ponad 100 000 daje spore zagęszczenie, sprawiając tym samym niechęć społeczną do tej formy promocji. Od wielu lat także słychać donośne dysputy, że agencja reklamowa Kraków zewnętrzna jest w naszym kraju na niskim poziomie ( na ideamo.pl). Nie oznacza to, że zainteresowanie reklamodawców rynkiem OOH słabnie, obserwujemy jednak skłonność do poszukiwania nowych podejść takich jak dla przykładu murale reklamowe.
Naturalnie prym w reklamie outdoorowej wiedzie wielki rozmiar, jakiego zadaniem, poza przyciągnięciem atencji, jest też budowa poczucia stabilności. Reklamodawcy poszukują jednakże czegoś więcej i tu z pomocą przybywa ambient i niestandardowe wykorzystanie powierzchni. Tenże, stosunkowo młody kierunek w reklamie OOH, działa nie jedynie kreacją, ale także rodzajem oraz kontekstowym ulokowaniem. Warto kierować uwagę na wracające do łask artystyczne malowanie ścian (artystyczne malowanie – ideamo.pl). Ten wariant reklam OOH jest droższy od zwyczajnych siatek, lecz daje szerokie możliwości.

Murale zyskują większy szacunek klientów z uwagi na ręczne wykonanie, a więc swoje zalety artystyczne, sam przebieg tworzenia jest nieprzeciętny a także ogromnie przyciąga uwagę odbiorców.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*