
Jednym z najbardziej nadrzędnych zadań, jakie czekają każdą nową firmę, niezależnie od rozmiaru jej działalności, jest na pewno stworzenie skutecznej strategii w wypromowaniu własnej marki. Aby ten cel uzyskać, trzeba zadbać o spójną identyfikację wizualną firmy, a więc takich elementów jak logo, strona internetowa, wizytówka, banery reklamowe lub szyld. Jeśli każdy z niniejszych elementów będzie odnosił się wizualnie do innych, przedsiębiorstwo stanie się bardziej rozpoznawalne, a o to przecież chodzi. Drugim czynnikiem jest zatroszczenie się o reklamę w przeróżnych środkach przekazu.
Postaw na efektywność
Produkcja spotów reklamowych, jingle radiowe, notatka w czasopiśmie, a może zobacz ofertę neonów w Krakowie – Fabryka Dzwiękuff? W aktualnych czasach przedsiębiorcy posiadają wiele możliwości na wydajne wypromowanie swego wyroby. I choć mogłoby się wydawać, iż korzystnie jest skorzystać z każdego dostępnego środka przekazu, w rzeczywistości nie jest to do końca odpowiednia strategia.
Wybierz formę
Podczas opracowywania promocji firmy należy zastanowić się nad jej formą i wybrać najefektywniejsze rozwiązanie. Np. wybierając telewizyjny spot reklamowy, można ukazać działanie produktu, a równocześnie dotrzeć do sporej grupy odbiorców, ale musimy też liczyć się z dużymi kosztami związanymi z tworzeniem, jak i emisją takiej reklamy. Zapewne o wiele mniej kosztownym rozwiązaniem jest reklama w prasie (odsyłam do źródła), jaką dodatkowo można sprawnie zmienić (i na przykład poinformować o ograniczonej w czasie promocji), ale nie jesteśmy w stanie w niej ukazać naszego produktu w działaniu. W trakcie wyboru reklamy należy te zagadnienia mieć na uwadze.